V silné konkurenci a v nejnabitějším měcíci v roce jsme získali ocenění top in-store realizace za měsíc prosinec.
V tomto soutěžním kole získala u porotců vítězství s velkým náskokem kampaň Jack Daniels, Finská, která v řetězci Albert za POS materiály použila paletový design a LED paletový design. Zadavatelem realizace byla společnost Brown-Forman Czechia, s.r.o., kreativní agenturou společnost Ondřej Balajka – kreativní studio fajný dizajn a realizátorem byla společnost POS Media Czech Republic s.r.o.
„Skvělý nápad, i provedení, vypadá to to opravdu působivě,“ uvádí Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR.
„Hezký nápad v předvánočním čase. Produkce si dala záležet,“ říká Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic. „Na dalších fotkách z kampaně, kde je vystavení umístěno v blízkosti dalších výrobků se projeví nedostatek spočívající v tom, že hnědá krabice splývá se svým okolím. Dost velká škoda. Jinak je to totiž pecka.“
Comments